Kleurgebruik door de jaren heen

Kleurgebruik jaren 90 80 70 50 40 stijl combinatie pantone Reclame Mark Rademaker Fotografie Fotograaf Assen

Kleuren zijn belangrijk, kleuren activeren emoties en iedere kleur roept een ander gevoel bij mensen op. We kunnen op basis van kleur beslissen of die reclame de moeite waard is om te bekijken en/of te kopen. Een goed ontworpen logo kan dankzij juist kleurgebruik en kleurcombinatie tientallen jaren mee.




Kleurgebruik jaren 00 2000 stijl combinatie Reclame Mark Rademaker Fotografie Fotograaf Assen pantone

Kleurgebruik jaren 90 1990 stijl combinatie Reclame Mark Rademaker Fotografie Fotograaf Assen

Kleurgebruik jaren 80 1980 stijl combinatie Reclame Mark Rademaker Fotografie Fotograaf Assen

Kleurgebruik jaren 70 1970 stijl combinatie Reclame Mark Rademaker Fotografie Fotograaf Assen

Kleurgebruik jaren 60 1960 stijl combinatie Reclame Mark Rademaker Fotografie Fotograaf Assen

Kleurgebruik jaren 50 1950 stijl combinatie Reclame Mark Rademaker Fotografie Fotograaf Assen


Meer onderwerpen over fotografie, sign en grafisch ontwerp:



Reacties

Populaire berichten

De kleuren van de regenboog

Rijstzak / Beanbag maken (om je camera / objectief meer stabiliteit te geven)

Kleurtinten, Rembrandt - Nachtwacht

Rode ogen, grote of kleine pupil bij flits licht.

Wil je snel ongeveer de hoek (graden) van iets weten

Wat is het verschil tussen de bestandsformaten

De kleurencirkel (grafische branche)

RAL en PMS kleurensysteem

Esculaap Aesculaap symbool

Correctietekens / verwijstekens